czwartek, 31 lipca 2014

Na poprawę samopoczucia

Kolejny dzień przyniósł złe nowiny, a nawet sądząc po randze wydarzenia to nazwałabym to totalną katastrofą. Jedni się rodzą, a inni umierają. Ktoś się cieszy kiedy dosłownie obok ktoś inny pogrąża się w rozpaczy. Wiem, że odkąd świat światem tak to właśnie funkcjonuje, ale chyba nigdy się z tym nie pogodzę. Po wiadomości którą dziś otrzymałam jednoznacznie stwierdzam, że świat jest do dupy. Dodatkowo beznadziejny jest fakt, że nie wszystkim da się pomóc, a przynajmniej ja nie potrafię. Są sytuacje w których żadne słowa nie mają znaczenia, nic ale to nic nie jest w stanie ukoić bólu jaki nas spotyka. Wybaczcie, że tak się wywnętrzniam, ale gdzieś musiałam to z siebie wyrzucić.
W tak beznadziejnie zdołowanym nastroju koniecznie potrzebuję muzycznego ukojenia w postaci mojego ulubionego zespołu Linkin Park. Jest ku temu okazja, bo właśnie chłopaki wrzucili do sieci teledysk do utworu "Final Masquerade". Zobaczcie i posłuchajcie:
https://www.youtube.com/watch?v=i8q8fFs3kTM


Chłopaki śpiewają o zupełnym obnażeniu, poznaniu wszystkich tajemnic i pragnień, a ja myślę o zakłamaniu, przewrotności i ciągłej maskaradzie. Tak właśnie widzę świat który mnie otacza i którego niestety jestem częścią. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że kiedyś wszyscy zrzucą maski które przybrali na potrzeby czasów w jakich żyjemy.
No i w tym miejscu aż sam się nasuwa utwór "A Line In The Sand"
https://www.youtube.com/watch?v=WV1lX6JBnvI


Wszystkie utwory, które dziś prezentuje pochodzą z najnowszej płyty Linkin Park wydanej pod tytułem "The Hunting Party". Dobrze, że przynajmniej chłopaki są przykładem na to, że nie tylko wino im starsze tym lepsze ;) Chociaż ja akurat uwielbiam ich od pierwszego odsłuchania utworu "In The End" pochodzącego z pierwszej płyty wydanej w 2000 roku. Można chyba powiedzieć, że dorastałam razem z tym zespołem :P Jak widzicie trochę humor mi się poprawił, więc chyba już czas kończyć. Jutro dzień wolnego od pracy, więc może uda mi się odpocząć i nabrać sił. Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie, że czas to pojęcie względne, więc wykorzystujcie w pełni każdą minutę.
https://www.youtube.com/watch?v=OCy5461BtTg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz