środa, 30 lipca 2014

Raj utracony z metalowym przytupem

Wróciłam z pracy tak zmęczona, że ledwo doturlałam się do wanny, żeby się umyć :P Na szczęście kąpiel zdziałała cuda i teraz już zwarta i gotowa zabieram się do pisania.
Prawdę pisząc już wczoraj zabierałam się za wpis, ale jakoś nie mogłam znaleźć muzycznej inspiracji. Poza tym kiedy w głowie jest zbyt wiele myśli ciężko skupić się na konkretach. Dziś już oczyściłam umysł, a jednocześnie znalazłam zespół naprawdę godny "bliższej znajomości". Co powiecie na muzykę inspirowaną poematem Johna Miltona? Oczywiście nie każę Wam zgadywać jaki to zespół sięgnął po tak głęboki literacki przekaz i też dłużej nie trzymam Was w niepewności - przed Wami kapela PARADISE LOST. Powstała ona stosunkowo dawno bo w 1988 roku w Halifax w Anglii i zaliczana jest do pionierów death doom metalu i metalu gotyckiego.
Na początek proponuję utwór, który przyciągnął moją muzyczną uwagę: "Faith Divides Us Death Unites Us"
https://www.youtube.com/watch?v=9BONcpuDcrc


Zespół na przełomie lat zmieniał swoje brzmienie od doom metalu przez gothic metal aż do black rocka. I mimo dużego dorobku płytowego i naprawdę dopracowanego warsztatu zespół Paradise Lost nie zjednał sobie dużej liczby fanów na Wyspach Brytyjskich. Większość wielbicieli twórczości zespołu pochodzi z Europy w tym też z Polski.
Kolejny utwór, który chciałabym, żebyście odsłuchali to "Fear of Impending Hell"
https://www.youtube.com/watch?v=0YANGB9KqYo


Musiałam na kilka godzin odłożyć pisanie i wyjść na spacer bo dosłownie zasypiałam nad komputerem ;) Zaczyna ze mnie wychodzić zmęczenie codziennego wstawania o 4:40. Jutro do pracy dopiero na 14 tą także się wyśpię do oporu :)
W związku z moim powyższym marudzeniem pozwólcie, że dla dobra mojego męża (żebym mu dłużej nie marudziła za uchem) oddalę się w stronę łóżka ;)
Zostawiam Was w dobrym muzycznym towarzystwie :) Trzymajcie się :)
https://www.youtube.com/watch?v=f9XiD_2K7-Q



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz