sobota, 13 grudnia 2014

W promieniach słońca z RPA

Przed pracą najlepszym relaksem jest oczywiście muzyka :)
Wczoraj miałam tak ciężki dzień, że ledwo doturlałam się wieczorem do samochodu ... Ludzie dali nam popalić. Dziś znów zapowiada się ciężkie popołudnie, więc postanowiłam zagłębić się w muzyczny świat żeby wzmocnić barierę ochronną przed ludzką głupotą i chamstwem. Zwłaszcza z tym ostatnim ciężko się pogodzić w mojej pracy, ale jakoś trzeba sobie radzić.
Za oknem słońce próbuje przebić się przez chmury, więc może to nie będzie taki zły dzień :)
Jest pewien wokalista którego głos zawsze działa na mnie kojąco. Pan Shaun Morgan to wokalista zespołu SEETHER i to właśnie ich muzykę proponuję na sobotnie przedpołudnie.
Na pobudkę proponuję jeden z wolniejszych utworów, mianowicie "The Gift"
https://www.youtube.com/watch?v=vJUuzAnaWp0


Dziesięć dni temu w warszawskiej Progresji zespół Seether zagrał koncert promujący album "Isolate And Medicate". To już szósty album grupy, która obecnie uznawana jest za jeden z najważniejszych zespołów post-grunge’owych na świecie.
Przyspieszamy tempo, rozkręcamy głośniki i ruszamy tyłki z krzeseł; utwór "Remedy"
https://www.youtube.com/watch?v=FZLILV18ut8


Warto też wspomnieć o tym, że zespół pochodzi z odległej krainy bo aż z Republiki Południowej Afryki. Mimo to nie widzieli przeszkód przed podbicie najpierw USA a później światowego rynku muzycznego.
Dla mnie Seether będzie zawsze kojarzył się z jednym utworem. Kawałek którym zakończę dzisiejszy wpis swego czasu był dla mnie lekarstwem. Kiedy przeprowadziłam się do Częstochowy dojście do pracy zajmowało mi około 40 minut. Numerem jeden na liście "przeżyć jakoś tą drogę" był utwór "Broken" z gościnnym udziałem znakomitej wokalistki Amy Lee.
https://www.youtube.com/watch?v=hPC2Fp7IT7o


Każdy z utworów zespołu Seether niesie jakiś przekaz. Warto więc skupić się nie tylko na samej muzyce, ale i na genialnie opracowanych tekstach.
Życzę Wam spokojnego weekendu, a ja zmykam do pracy... I oby był to dla nas wszystkich miły dzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz