środa, 17 grudnia 2014

Pomagamy zespołowi The Bad Sleep Well

Zaraz na wstępie chciałam Wam podziękować za pozytywny i szybki odzew na przygotowaną przez nas ankietę. Miło nam, że doceniacie naszą pracę i chcecie brać udział w naszych konkursach.
Dziś mam dla Was kolejne "wyzwanie". Tym razem będziecie mogli pomóc spełnić marzenie kilku chłopaków z Opola i okolic.
Akcja wygląda następująco:
"Pomóżcie chłopakom z THE BAD SLEEP WELL nakręcić klip do utworu "Kuracja". Biorą udział w konkursie, w którym potrzebują Waszych wirtualnych kciuków (bez logowań, sms-ów, maili itp.)"
Co trzeba zrobić?
Po pierwsze wejść na ten link
https://www.facebook.com/video.php?v=1557571651126203&set=vb.1535604523322916&type=2&theater 
Po drugie zalajkować i po trzecie zachęcać innych do tego samego :) 
Głosowanie trwa tylko do 21-go grudnia, a na chwilę obecną chłopaki zajmują drugie miejsce. Czyli robimy akcję reakcję. Klikanie nic was nie kosztuje a chłopaki na pewno odwdzięczą się genialnym teledyskiem i dozgonną wdzięcznością :)
Wspomnę tylko, że zespół THE BAD SLEEP WELL jest również nominowany z kategorii Soberowe Odkrycie 2014 roku w plebiscycie Sober Rocka. Głosujcie koniecznie :)
 Tymczasem przypomnę Wam na jak ciężką pracę stać chłopaków i wrzucam ich ostatni teledysk do utworu "The Morning After"
https://www.youtube.com/watch?v=5RQI0RE4BMA 



Musicie sami przyznać, że The Bad Sleep Well są w stanie zrobić dobry obraz do swojego utworu. A teraz kiedy tyle ludzi ich wspiera myślę, że chłopaki zaskoczą nas jeszcze bardziej.
Ja już zagłosowałam, a Wy na co czekacie? Klikajcie w link, który podałam wam powyżej i spełniajcie dobry uczynek :)
 A tak poważnie to warto pomóc tym "pozytywnym wariatom", bo ze świeczką szukać takich zdolnych młodych pasjonatów muzyki. 
Dziś było krótko i na temat, bo jestem po nocce w pracy i przed nocką więc przespałam pierwszą połowę dnia i teraz muszę trochę nadrobić ;) 
Życzę Wam spokojnego popołudnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz