poniedziałek, 15 grudnia 2014

Soberowe odkrycie roku 2014

To dla mnie najważniejsza kategoria. Bardzo miło wspominam wszystkich poznanych osobiście muzyków z którymi dane było mi przeprowadzić wywiady, bądź pisać recenzje ich płyt. Młodzi muzycy zawsze zarażają swoim pozytywnym nastawieniem.
A z drugiej strony nie zliczę już nawet ile razy odnajdywałam w czeluściach internetu mało znane zespoły, których utwory stawały się później hitami Sober Rocka.
Zobaczcie kogo najbardziej zapamiętaliśmy; nasze propozycje w kategorii SOBEROWE ODKRYCIE ROKU 2014. 

Maciej Malinowski
Propozycja nr 1 - BLACKBERRY SMOKE
https://www.youtube.com/watch?v=BzoVLDdHwW4


Ewa Malinowska
Propozycja nr 2 - THE BAD SLEEP WELL
https://www.youtube.com/watch?v=5RQI0RE4BMA


Komentarz Ewy:
"Zapamiętałam chłopaków między innymi za ich niecodzienne podejście do życia. Mają niesamowite pokłady pozytywnej energii i dystans do siebie którego można im tylko pozazdrościć. Oby więcej tak pozytywnych świrów gościło na Sober Rocku"

Marek Baranowski i Mateusz "Kebab" Kiebduj
Propozycja nr 3 -LOA KARMA


Michał Kołodziejczyk
Propozycja nr 4  - P.A.G.E.


Komentarz Michała:
 "Świetna muza, proste aczkolwiek trafne teksty i profeska w każdym calu. Własnie takie odczucia towarzyszyły mi po przesłuchaniu debiutanckiego materiału z epki pt. „Nie wiem”. Oby kolejny rok przyniósł chłopakom jeszcze więcej sukcesów. Pierwszym z nich może być tryumf w naszym mini – plebiscycie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz