środa, 23 kwietnia 2014

Nie ma to jak muzykalnie zdolna rodzina - KONGOS

Cały dzień boli mnie głowa i naprawdę mam już dość. Jakoś musiałam przeżyć osiem godzin w pracy, więc załóżmy, że teraz będzie już lepiej :)
Szczerze pisząc myślałam, że nie dam rady dzisiaj zrobić wpisu, ale okazuje się, że dosłownie muszę. Muszę, bo nasz znajomy podesłał namiary na zespół, który mnie zauroczył swoją muzyką. A jeśli coś mnie zachwyca koniecznie muszę się tym z Wami podzielić.
Co powiecie na południowoafrykański zespół grający rock alternatywny?
Dziś słyszałam ich muzykę po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni, więc pozwólcie, że przedstawię zespół KONGOS.
Kongos tworzą czterej bracia Dylan, Daniel, Jesse, Johnny synowie artysty Johna Kongosa, mającego na koncie miliony sprzedanych płyt i niezliczoną ilość hitów. A jak brzmi ta muzykalna rodzinka?
https://www.youtube.com/watch?v=l1mMPpFHr9I


No i co Wy na to?
Kurde takich ludzi mi w Polsce brakuje. Bawią się świetnie, cieszą się muzyką, nie znają żadnych ograniczeń i są genialni.
A zauważyliście w jak delikatny i nienachalny sposób chłopaki przemycają do swojej rockowej muzyki afrykańskie instrumentarium?
Zwróćcie uwagę jak pracują bębny w tym utworze
https://www.youtube.com/watch?v=zWqh6BOgOaY


Wyobraźcie sobie, że chłopaki wydali swoją drugą płytę w 2012 roku, a dopiero teraz czyli dwa lata później, Europa gotowa jest na ich muzykę.
Nikt nie zapowiadał im spektakularnego sukcesu, a mimo to wydali jedną z najciekawszych płyt indie-rockowych ostatnich lat. A utwór "Come With Me Now" został wykorzystany w trailerze do francuskiego filmu "Holy Motors".
Skoro całe Stany Zjednoczone zachwycają się tym utworem, a usłyszeć go można w większości tamtejszych rozgłośni radiowych to i my skorzystajmy z okazji i posłuchajmy utworu "Come With Me Now"
https://www.youtube.com/watch?v=hCfqclskzic


No i na zakończenie zrobiło się jakoś tak południowo ;)
Chyba już dłużej nie muszę Was przekonywać do kupienia albumu zespołu Kongos, a przynajmniej do "przyjrzenia się" im bliżej.
Na tym kończę dzisiejszy wpis i chyba padnę sobie na twarz ;)
Trzymajcie się ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz