sobota, 12 kwietnia 2014

Międzynarodowe trio Mighty Oaks

Czas stop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chyba tylko w ten sposób uda mi się pisać na blogu częściej. Wybaczcie, że tak Was zaniedbuje, ale od około miesiąca zupełnie brak mi czasu.
Wróciłam niedawno z pracy i najchętniej padłabym na twarz w najszybszym możliwym tempie, ale zgodnie z zasadą, że trzeba być "twardym a nie miękkim" wypiłam energetyka i rozpoczęłam poszukiwania ciekawego tematu na dzisiejszy wpis.
Jak zaczyna się większość mniej lub bardziej śmiesznych kawałów?
Spotkali się Rosjanin, Polak i Niemiec ...
Ja zacznę od słów: Spotkali się Amerykanin, Anglik i Włoch i postanowili w Berlinie stworzyć świetny materiał muzyczny.
Tak kochani, to nie żart; trzej panowie Ian Hooper, Claudio Donzelli i Craig Saunders stworzyli zespół MIGHTY OAKS
Posłuchajcie czym zaczarowali mnie Ci muzycy; utwór "Just One Day" https://www.youtube.com/watch?v=KOBVHdrfOkY


Świetne, klimatyczne, ciekawe, ciepłe, relaksujące granie - tak określiłabym to co usłyszeć mogliście powyżej. 
To muzyczne trio gra z sobą od 2010 roku, a muzykę którą tworzą można określić mianem folk popu z elementami indie. Założenie muzyczne jest dość proste - ma być optymistycznie, radośnie i lekko. 
I właśnie takie elementy zawiera w sobie debiutancki krążek zespołu Mighty Oaks, który ukazał się 8 kwietnia tego roku pod tytułem "Howl".
Kawałek "Brother" pochodzący z tego krążka podbił już serca słuchaczy największych rozgłośni radiowych na całym świecie. Posłuchajmy zatem tego przeboju: https://www.youtube.com/watch?v=wqzlJb7hTsc


To co prezentują Ci międzynarodowcy to naprawdę fajna i przyjemna nuta, w sam raz na leniwe wieczory (jeżeli oczywiście takowe posiadacie szczęściarze) ;)
Przyznaję, że nie nie ma w tym graniu nic nadzwyczajnego; panowie nie dokonują rewolucji muzycznej, ale po przesłuchaniu ich płyty, mam ochotę odtworzyć ją ponownie - i to mi wystarczy :) Jestem pewna, że ich muzyka zjedna sobie uznanie niejednego wybrednego nawet słuchacza. 
Jeśli przypadła Wam do gustu muzyka Mighty Oaks to zapraszam na ich koncert, który odbędzie się już 28-go kwietnia w Warszawskim klubie Skwer. Początek imprezy o 20:00, a koszt biletów to 35/40 zł.
Nie wiem jak Wy, ale ja wrzucam krążek "Howl" w odtwarzacz, otwieram piwko i relaksuję się po naprawdę pracowitym dniu.
Trzymajcie się cieplutko ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz