piątek, 16 stycznia 2015

Najwyżej będę głucha ...

Uwielbiam wizyty w przychodni. Pobudka o 7:00 i godzina spędzona w kolejce do rejestracji oczywiście w doborowym towarzystwie. Nie ma to jak kilka marudzących nad głową starszych Pań i dwie zupełnie nie spieszące się panie w rejestracji. Niekończąca się opowieść trwa nadal pod gabinetem lekarza. Skąd w ludziach tyle frustracji i złości?
Może moje ciśnienie powinno być mierzone nie w gabinecie, a przed nim ... wtedy na pewno było by dziwnie wysokie :)
Po takim dniu nie pozostaje mi nic innego jak tylko pojechać konkretnym muzycznym przekazem.
https://www.youtube.com/watch?v=Pn0w7vciQCE


Dokładnie takich dźwięków było mi dziś potrzeba - mimo iż jestem po wizycie u laryngologa :P Na szczęście nadal jestem prawie głucha więc mogę słuchać tak głośno jak mi się podoba :P
Zespół Airbourne to australijski hard rockowy twór muzyczny, który założyli dwaj bracia Joel i Ryana O'Keeffe. Pierwszą płytę wydali w 2004 roku, a już rok później grają jako support takich zespołów jak Motorheat czy The Rolling Stones.
Kolejna muzyczna odsłona to utwór "Runnin Wild". Koniecznie zwróćcie uwagę na teledysk:
https://www.youtube.com/watch?v=j2IyX5LXGyg


Jeśli mielibyście ochotę posłuchać chłopaków na żywo, to w tym roku będą ku temu przynajmniej trzy okazje. Zespół zagra w naszym kraju 9.06.2015 we Wrocławskim klubie Alibi, 10.06.2015 w klubie Proxima w Warszawie oraz 11.06.2015 w klubie B90 w Gdańsku.
Muzycy wprawdzie twierdzą, że ich muzyka ma być głupia, głośna i oczywista, ale ja myślę, że jest przede wszystkim dobra i zaraźliwa. A o to przecież chodzi w hard rocku.
Na zakończenie proponuję utwór "Back In The Game" :
https://www.youtube.com/watch?v=FlPalDkWsuA


Dostaliście energetycznego kopa w zad?
To wykorzystajcie tą energię i bawcie się dobrze - w końcu mamy weekend.
Ja zmykam odpoczywać, bo chyba nie mam takiej kondycji jak te emerytki w kolejce do lekarza ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz