poniedziałek, 12 stycznia 2015

Jesienna ta nasza zima

"Stało się to co musiało się stać" - cytując wujka Kazika.
Dziś dowiedziałam się, że muszę zwolnić bo inaczej będzie kiepsko. Od kiedy pamiętam wszystko robiłam szybciej niż inni i zawsze miałam jeszcze coś do zrobienia. Moja doba to 24 godziny a potrafiłam z niej wydobyć nawet 48. Niektórzy to doceniali inni uważali za moją wadę, a dziś prosta diagnoza - trzeba zwolnić. Dostałam L4 i skierowania do czterech różnych specjalistów. Jednym słowem znów szukamy u mnie choroby widmo. Przechodziłam to już kiedyś - zapowiada się długa walka z wiatrakami. A może tym razem jakiś genialny dr House mnie zaskoczy i postawi trafną diagnozę ....
W obliczu czekających mnie badań i jakże przemiłych kłuć i innych czynności medycznych proponuję muzykę zespołu, który lubią chyba wszyscy.
Zespół Lady Pank powstał w 1981 roki i od tego czasu bawi, wzrusza i uczy tysiące swoich fanów. Na rozgrzewkę proponuję Wam utwór który mnie zawsze kojarzy się tylko z jednym - dyskoteka w szkole podstawowej ;) "Znowu pada deszcz"
https://www.youtube.com/watch?v=qyoFl1ux2z8


Największą popularność zespół Lady Pank osiągnął w 1983 roku kiedy to zagrali ponad 360 koncertów. Taka liczba robi na mnie wrażenie, jednak nic co dobre nie trwa wiecznie ;) Głupi incydent z 1986 roku doprowadziło do rocznego zawieszenia działalności. Na szczęście po przerwie zespół wrócił w wielkim stylu z przebojami takimi jak "To co mam" czy "Tacy sami".
Kolejny muzyczny przerywnik to kawałek "Mała Wojna" - przyda się trochę dopingu do walki.
https://www.youtube.com/watch?v=Hsp2WE9rWTs


 Do dnia dzisiejszego zespół koncertuje i zachwyca kolejne pokolenia swoich fanów. Mimo licznych skandali i wpadek zespół Lady Pank zawsze będzie mi się ciepło kojarzył między innymi dzięki temu utworowi:
https://www.youtube.com/watch?v=fyoCXePXQF0


Uczyłam się śpiewać ten kawałek na muzyce w piątej albo szóstej klasie podstawówki i do dziś znam cały tekst na pamięć. A wspomnień przy tym cały plecak ;)
Zmykam już odpocząć, bo po pierwsze muszę dużo odpoczywać, a po drugie rano czeka mnie seria badań i wizyta u pierwszego specjalisty.
Trzymajcie się cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz