środa, 14 stycznia 2015

"Jeśli wszyscy zajaśniejemy możemy odstraszyć ciemność"

Jak mijają dni na L4, podczas którego lekarz powiedział - "może Pani wychodzić"?
Jednym słowem odpowiadając - dziwnie. Chyba należę do tej grupy osób, którym na urlopie brakuje pracy. Oprócz przesiadywania kilku godzin dziennie w różnych przychodniach postanowiłam też zająć się układaniem puzzli. Jak skończę składać to wrzucę na bloga fotkę. Kupiłam już nawet antyramę bo mam zamiar zawiesić je na centralnej ścianie w pokoju. Jak lans to lans :)
Płynnym ruchem przechodząc do muzycznej odsłony dnia dzisiejszego powiem tyle - takie głosy się zapamiętuje.
https://www.youtube.com/watch?v=I2GRCyhvgb8


Tylko proszę mi się nie buntować, że ciepłe kluchy, że co to ma być. Nie zawsze musi być mocno metalowo i głośno, żeby było wyraziście :)
Jeden koleś, jedna gitara i mega wyrazisty wokal czasem zastępują całą grupę powielających się instrumentalistów.
Passenger jako twór solowy pojawił się w 2009 roku, a cztery lata później dał się poznać szerszej grupie słuchaczy utworem "Let Her Go":
https://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA


Powyższy utwór również w naszym kraju długo gościł na szczytach list przebojów podbijając serca powiększającej się rzeszy fanów.
Kiedy ja pierwszy raz usłyszałam ten utwór to pomyślałam, że to kolejny smutny kawałek, smutnego wokalisty. Ale coś mnie tknęło, żeby przyjrzeć się całej dyskografii tego tajemniczego wówczas wokalisty. Okazało się, że to jest jego klimat, on tak opisuje świat, stylem folk rockowym maluje swoje muzyczne obrazy. I za tą muzyczną konsekwencję powinniśmy go cenić.
Na zakończenie mam dla was utwór z przesłaniem: "Scare Away The Dark"
https://www.youtube.com/watch?v=cWKTFuAFcOY


Mam nadzieję, że przekonałam was do tego artysty i od dziś mniej krytycznie będziecie podchodzić do jego stonowanej twórczości.
Miłego popołudnia Wam życzę i spokojnej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz