piątek, 30 maja 2014

Najgorętsza premiera płytowa nadchodzących wakacji

Witajcie po mega długiej przerwie.
Nie będę się głupio tłumaczyła, prawda jest taka, że moja doba jest po prostu za krótka a mój organizm ma mnie już dość i tym sposobem musiałam na chwilkę odpuścić. Najważniejsze że udało mi się znaleźć godzinkę przed pracą na zrobienie wpisu. Zresztą już dłużej nie mogę zwlekać z podaniem Wam naprawdę fajnej informacji.
Otóż z ogromną dumą spieszę donieść iż zespół Chaos Engine Research z Częstochowy zakończył pracę nad swoim najnowszym albumem "The Legend Written by an Anonymous Spirit of Silence". Premiera tej płyty przewidziana jest na 25 sierpnia tego roku, a wydawcą jest jedna z największych skandynawskich wytwórni Mighty Music/Target Group z Danii. Dzięki takiemu wydawcy chłopaki mogą liczyć na niemal ogólnoświatową dystrybucję.
Chcąc dotrzeć do swoich fanów w każdym zakamarku naszego globu zespół nie zapomniał również o wschodnich sąsiadach. Wydawcą albumu na terenach wschodnich jest wytwórnia Metal Scrap Records.
Dla wszystkich, którzy przyzwyczaili się już do "internetowego życia" mam dobrą wiadomość płyta dostępna będzie również w formie cyfrowej za pośrednictwem serwisów takich jak iTunes, Wimp i Spotify.


Już kiedyś pisałam Wam o twórczej pracy zespołu Chaos Engine Research, ale pozwólcie, że przypomnę iż płyta powstała w Studiu Perlazza w Opalenicy. Producentem płyty jest Przemysław Wejmann znany ze współpracy z zespołami takimi jak Acid Drinkers, Black River, Chainsaw, Muchy czy None. Masteringiem płyty zajmował się Tue Madsen z Antfarm Studio w Danii. Tue współpracował między innymi z zespołem Behemoth czy Vader. 
Płyta, której tytuł w tłumaczeniu znaczy "Historia spisana przez anonimowego ducha ciszy" to koncept album utrzymany w konwencji dramatu składający się z dwunastu utworów muzycznych.
Tekst podzielony jest na role, na scenie występuje maksymalnie dwóch aktorów oraz chór. Wokaliści Darek Januszewski i Jacek Adamczyk wcielają się w role bohaterów dramatu. Opowiadają historię wędrówki Bohatera, który przemierzając zakamarki Wszechświata powoli odkrywa prawdziwą formę otaczającej go rzeczywistości. Podróży towarzyszy ciągła przemiana wewnętrzna, zachodząca pod wpływem odkrywania przez Bohatera kolejnych fragmentów układanki. Czasem jednak "niepełny" obraz bywa zwodniczy i gdy już wydaje się, że wszystko jest jasne - dołożenie nowego elementu całkowicie zmienia perspektywę.
Muszę Wam się szczerze przyznać, że już nie mogę się doczekać tej płyty. Po przeczytaniu materiałów które chłopaki wysłali do naszej redakcji jednego jestem pewna - w przygotowanie tej płyty panowie włożyli tyle pracy, że warta będzie każdej zainwestowanej w nią złotówki.
Zmykam do pracy i życzę Wam miłego i spokojnego popołudnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz