poniedziałek, 12 maja 2014

To takie moje ...

Przyznać się kto wymyślił poniedziałek i w jakim celu?
Dzień zaczął się o 4:40, czyli od razu dramat ... potem 6:30 przyjęłam w pracy dostawę, która okazała się stanowczo za ciężka. Jak już myślałam że najgorsze mam za sobą przyjechała kolejna dostawa. Tym sposobem nawet nie wiem kiedy minęło mi to osiem godzin.
Jeśli myślicie, że teraz sobie odpocznę to się grubo mylicie :P Chociaż przyznaję, że mam jeszcze dwie godzinki "przymusowego" przestoju, ale w domku remont łazienki, więc jest co robić ;)
Postanowiłam jednak znaleźć motywację do dalszej pracy dzisiejszego dnia i wpadłam na genialny pomysł; oczywiście muzyczny :) Skoro mam się jeszcze dziś wieczorem napracować to tylko pod warunkiem, że naładuję się muzyką moich ulubionych zespołów.
Zacznijmy może od naszego polskiego akcentu. Kiedyś wspominałam Wam, że Pan Piotr Rogucki, lider mojego ulubionego polskiego zespołu Coma nagrywa wspólny utwór z zespołem Within Temptation. I chociaż jakoś dotychczas nie było okazji, żeby Wam ten kawałek zaprezentować to nie znaczy że zapomniałam ;) Z prawdziwą przyjemnością prezentuje owoc tej współpracy w postaci utworu: "WholeWorld is Watching"
https://www.youtube.com/watch?v=mf97F-SpBQU


Nie byłabym jednak w pełni szczera z Wami, gdybym nie dodała pewnego komentarza do tego projektu. Z pełną odpowiedzialnością za swoje słowa stwierdzam, że uwielbiam ten kawałek, ale bez teledysku. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam obraz dodany do tego utworu to nie mogłam zrozumieć dlaczego wszystko jest tak nierzeczywiste, a momentami wręcz banalne skoro sama historia opowiadana w tle jest mocna w przekazie. No cóż ktoś pewnie miał na to jakiś tam pomysł, ale umówmy się że wolę Roguca słuchać niż oglądać; przynajmniej w tym wydaniu ;)
Lekko podładowałam swoje baterie, ale czas na moich niekwestionowanych muzycznych faworytów czyli zespół Linkin Park.
Nie wiem jak Wy ale ja czekam na premierę ich najnowszego krążka z wielką niecierpliwością, choć to jeszcze ponad miesiąc, bo oficjalna premiera ma się odbyć 17 czerwca. Na szczęście Panowie nie pozostawili swoich fanów w totalnej niepewności tego co ma nadejść i na światło dzienne wypuścili dwa utwory, które pozwolę sobie dzisiaj zaprezentować.
Płyta "The Hunting Party" zapowiada się o tyle ciekawie, że chłopaki pierwszy raz nagrywają w innym studiu i to nie korzystając z pomocy producentów. Postanowili też zrezygnować z pracy z komputerem i postawić na miksy i żywe eksperymenty. Co im z tego wyszło?
Posłuchajmy pierwszego utworu promującego szósty studyjny album Linkink Park "Guilty All The Same"
https://www.youtube.com/watch?v=cEaEdLQbAFM


Tak tak wiem.... wielu z Was powie, że to już nie jest to brzmienie co kiedyś. Ale ja chyba rozumiem chłopaków i popieram w 100%. Ile można robić to samo ... kiedyś trzeba postawić wszystko na jedną kartę. I chyba to właśnie teraz robi Linkin Park. Wstęp do prezentowanego powyżej utworu jest długi i nie do końca mogłam zrozumieć dlaczego, potem pierwsza zwrotka śpiewana przez Chestera też nie do końca mnie przekonywała, ale kiedy usłyszałam solówkę gitarową i przejście na rap Mike'a to wszystko zaczęło do siebie pasować. I właśnie za to ich cenię, oni od początku do końca doskonale wiedzą, jaki efekt chcą osiągnąć.
Posłuchajmy zatem drugiej propozycji z nieopublikowanego jeszcze krążka " The Hunting Party". Pod numerem siódmym na płycie usłyszeć będziemy mogli kawałek "Until It's Gone", a już teraz obejrzeć możemy teledysk tekstowy.
https://www.youtube.com/watch?v=Nym1P-BO_ws


Cóż mogę napisać - zapowiada się niezła różnorodność. I mam wrażenie, że krążek ten przynajmniej w pewnym stopniu zamknie usta wszystkim malkontentom, którzy dotychczas zarzucali zespołowi "granie na jedno kopyto".
Bez względu na to co inni myślą o tej muzyce, ja czekam na ten krążek z niecierpliwością. A wszystkim, którzy będą się bawili na koncercie Linkin Park 5 czerwca na wrocławskim stadionie szczerze zazdroszczę :)
Mam nadzieję, że Wasze akumulatory też się podładowały :) Ja czuje przypływ mocy mimo ogólnej niemocy :P
Miłego wieczoru ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz