czwartek, 15 maja 2014

Zaraz po przebudzeniu

Udało mi się znaleźć chwilkę czasu między pracą, a domowym remontem więc postanowiłam coś Wam zaprezentować. Wczoraj przed pracą wpadł mi w ucho pewien utwór i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie przekopała czeluści internetu w poszukiwaniu sprawcy tych genialnych dźwięków. Poszukiwania okazały się owocne, więc mogę Wam ten geniusz zaprezentować. Zespół nazywa się Junius a utwór to "All Shall Float"
https://www.youtube.com/watch?v=htnghyjrl70


To jest właśnie jeden z tych kawałków których chętnie słuchałabym siedząc na totalnym odludziu i patrząc w dal. Przy takiej muzyce świat nie ma granic, człowiek po prostu odpływa ...
Przyjrzałam się bliżej samemu zespołowi, przeczytałam kilka wywiadów z nimi i coraz bardziej mi się podobają :) Aha kilka słów wyjaśnienia - mam takie "halo" że zawsze sprawdzam teksty i historię samego zespołu zanim zacznę się zachwycać ich muzyką. Staram się być jak najbardziej świadomym słuchaczem, bo czasem można się nieźle przejechać.
Ale wracając do zespołu Junius posłuchajcie kolejnej odsłony, która mnie jak najbardziej przekonuje; utwór "Forgiving the Cleansing Meteor"
https://www.youtube.com/watch?v=hv4WudngDvY


A to akurat był utwór z najnowszej EPki zespołu pod tytułem Days of The Fallen Sun. Album ten miał swoją premierę w tym roku, a recenzenci od razu uznali go za rewelacyjną odsłonę tego niełatwego gatunku.
Niestety nie mogę Wam tu zaprezentować wszystkich fantastycznych utworów zespołu Junius, ale mam nadzieję, że sami sięgniecie po ich piosenki.
Ja zmykam wyczarować coś smacznego na śniadanio obiado kolację, bo niedawno wstałam po nocnej zmianie w pracy, więc dla mnie dzień dopiero się zaczyna ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz