sobota, 17 maja 2014

Prawie jak dobry stary winyl

Myślicie, że ten deszcz przestanie w końcu padać? Jak tak dalej pójdzie to będę do pracy płynęła a nie chodziła.
Na szczęście prognozy zapowiadają poprawę pogody a ja mam wolny weekend, więc może od poniedziałku jakieś słoneczko zaszczyci nas swoją obecnością.
Tymczasem musimy jakoś sobie radzić z niesprzyjającą aurą i mając kilka chwil wolnego przed kolejną fazą remontu przedstawię Wam ciekawe trio.
Nazywają się Little Barrie i pochodzą z Anglii. Pierwszy ich kawałek który odsłuchałam zrobił na mnie niemałe wrażenie, posłuchajcie sami; nazywa się "Tip It Over"
https://www.youtube.com/watch?v=RmMdPDGuWDI


Chętnie opowiedziałabym Wam coś więcej o samym zespole, ale okazało się to nie być takie proste. Jak się zapewne domyślacie takiemu gatunkowi muzyki nie poświęca się zbyt wiele uwagi w naszym popowym państwie ;)
Na szczęście mamy pełen dostęp do muzyki tych chłopaków i to jest najważniejsze.
Wrzucam zatem kolejny z ich utworów, tym razem niech to będzie "How Come"
https://www.youtube.com/watch?v=VGsSiQaQmZo


Jedno jest pewne Panowie czerpią inspiracje z kolorowych lat siedemdziesiątych, a ich najnowszy krążek Shadow brzmi jak nagrana kilkanaście lat temu winylowa płyta. Fajnie czasem tak muzycznie odpłynąć w przeszłość, zwłaszcza do tak beztroskich okresów dzieci kwiatów ;)
Na zakończenie jeszcze jeden utwór "Surf Hell"
https://www.youtube.com/watch?v=eHmsblNnnGM


Mam nadzieję, że muzyką Little Barrie choć trochę poprawiłam Wam nastroje w ten ponury dzień. Trzymacie się ciepło, a ja zmykam się szykować na popołudniowe szaleństwo zakupowe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz