poniedziałek, 16 lutego 2015

Różnorodość gatunkowa w trzech osobach

Czy ja wczoraj wspominałam o odpoczynku?
W tym temacie przeszłam samą siebie, gdyż przespałam większą część dzisiejszego dnia i chętnie wróciłabym z powrotem do łóżka. W odruchu desperacji głodowej obrałam ziemniaki i zajęłam się przygotowywaniem mięsa, ale uwierzcie mi że gdyby nie głód to palcem bym nie kiwnęła.
W związku z zupełnym brakiem mocy twórczej podłączyłam sobie muzyczną kroplówkę i trochę wróciłam do żywych.
Chcecie też skorzystać z takiej formy dopingu?
Proszę bardzo, specjalnie dla was "Held in Light" zespołu PHILM:
https://www.youtube.com/watch?v=GnB13MLG1JI


PHILM to projekt Dave'a Lombardo byłego perkusisty zespołu Slayer. Philm powstał w 1996 roku, a na swoim koncie ma dwa krążki. Natomiast jeśli chcecie określić gatunek muzyczny w jakim porusza się ten zespół to proponuję wymyślić nowy styl. Portal Teraz Rock określa ich muzykę jako połączenie heavymetalowej energii z psychodelicznym, niemal trance'owym brzmieniem; i tego się trzymajmy :)
Skoro jednak mieliśmy się obudzić i pobudzić do działania to proponuję utwór "Train":
https://www.youtube.com/watch?v=UR54SfpV9sc


Jeśli macie ochotę posłuchać na żywo tych muzyków to nadarzy się ku temu okazja już w marcu tego roku. Zespół w ramach trasy koncertowej promującej krążek "Fire From The Evening Sun" zagra w Polsce trzy koncerty. 12 marca zagrają w gdańskim B90, 13 marca w Klubie Blue Note w Poznaniu oraz 14 marca w warszawskich Hybrydach.
Swoją drogą czy wy zwróciliście uwagę na poczynania Pana basisty? :) Pancho Tomaselli to gość w którego żyłach płynie rytm, a w dzieciństwie zamiast zabawkami bawił się metronomem - chylę czoła.
Na zakończenie żeby już nie narzekać że poniedziałek i że po pracy ktoś zmęczony i że znów ta marudząca żona, mąż, dzieci .... proponuję totalnie odpłynąć w rytm kawałka "Area"
https://www.youtube.com/watch?v=vbeQT1t_QTI


Wszechstronność tych muzyków po prostu wciąga i zniewala.
Życzę Wam miłego wieczoru, a ja zmykam hmm ... może dla urozmaicenia nic nie robić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz