sobota, 14 lutego 2015

Idąc o krok dalej

Witajcie :)
Zaczynam się pojawiać na blogu jak duch - nie wiadomo kiedy i skąd :P
Dziś korzystając z dnia wolnego od pracy i pięknej pogody, którą puki co muszę oglądać zza okna postanowiłam podzielić się z Wami kolejnym muzycznym wykopaliskiem.
Nie myślcie, że skoro dziś Walentynki, to na blogu zrobi się słodko i różowo. Wręcz przeciwnie, przygotowałam na dziś muzykę która zagrzewa do walki i sprawia, że chce się działać.
Zacznijmy zatem muzycznie:
https://www.youtube.com/watch?v=SccHfyrUtAA


OMNIA to zespół pochodzący z Holandii grający neoceltic paganfolk. Te obco brzmiące wyrazy niewiele mówią, ale kiedy już napiszę, że zespół wykonuje utwory przesiąknięte tradycyjną  muzyką z takich regionów jak Irlandia, Bretania czy Afganistan, to wszystko zaczyna się wyjaśniać.
Warto też wspomnieć, że Omnia wykonuje swoje utwory w sześciu językach: angielskim, niemieckim, gaelickim, fińskim, bretońskim i hindi.
Dla tych muzyków liczy się przede wszystkim przekaz; posłuchajcie utworu "Earth Warrior":
https://www.youtube.com/watch?v=71swxdSzY1w


Warto też zwrócić uwagę na instrumenty jakimi posługują się muzycy. Myślę, że nie potrafiłabym nawet nazwać większości z nich, a co dopiero na nich zagrać :)
Posłuchajcie utworu "Fee Ra Huri" i poczujcie tą wolność muzyki ...
https://www.youtube.com/watch?v=J56VVtlZCGE


Jak widzicie moje muzyczne horyzonty ciągle się poszerzają i mam nadzieję, że wy też na tym skorzystacie :)
Pewien znany aktor w reklamie telewizyjnej mówi, że "ograniczenia i limity go nie interesują" - ja mam podobnie - oczywiście tylko w kwestii muzycznej ;)
Jako, że jutro o 4:30 muszę wstać do pracy pozwólcie, że teraz po prostu pójdę poleniuchować :) Czasem nic nie robienie dobrze na mnie wpływa :)
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz