środa, 4 lutego 2015

Nowa krew w naszej Sober Rockowej rodzinie :)

Trochę "przysnęłam" i okazało się, że mamy już 4 luty :)
Czas pędzi z zawrotną prędkością, a ja próbuje go dogonić; oczywiście bezskutecznie :)
Jeśli śledzicie na bieżąco naszą Sober Rockową stronę na facebooku to nie będzie dla Was nowością informacja, że nasza ekipa zyskała dwóch nowych członków. Do dotychczasowego grona muzycznych redaktorów dołączyli kolejni panowie.
Jako, że jestem jedyną kobietą w całej Sober Rockowej rodzinie to pozwolę sobie poplotkować trochę o nowych chłopakach. Warto przecież wiedzieć z kim ma się do czynienia :P
Pierwszy na tapetę idzie znany skądinąd Paweł "Chmielu" Chmielewski.
Czego dowiedzieć się możemy o nim z internetu?
Otóż urodził się w Częstochowie ale pomieszkuje we Wrocławiu, gdzie studiuje, bądź studiował ... tego jeszcze nie ustaliliśmy ;)
Jako jednak, że nie życie prywatne Chmiela jest dla nas najważniejsze zerkamy na jego powiązania z muzyką.
Kojarzycie zespół Sugerowana Cena Detaliczna? Pan który wywija tam na gitarze to właśnie Paweł. Na pierwszy rzut oka spokojny i opanowany, ale wystarczy odpalić pierwszy lepszy utwór zespołu SCD by wiedzieć że ukrywa się w nim pozytywny świr :)
https://www.youtube.com/watch?v=zmN0bMxn_WY


Uwielbiam wprost ich poczucie humoru i muzykę jaką tworzą; pełen szacun za dystans do siebie.
Czego zatem możemy się spodziewać po dołączeniu Pawła do naszej ekipy?
Przede wszystkim powiewu świeżości i innego spojrzenia na szeroko pojętą muzykę rockową.
Jednego jestem pewna - przy muzyce proponowanej przez Pawła na pewno nie będziecie się nudzili. :)
Kolejna "świeża krew" w Sober Rock Canal to Michał Klos.
Ten tajemniczy człowiek pochodzi z Bytomia ale teraz możecie go spotkać głównie w Katowicach ( a przynajmniej tak wynika z jego facebookowej tablicy) ;)
Na szczęście Michał nie jest tak do końca anonimy więc udało mi znaleźć o nim kilka potwierdzonych informacji. Otóż moi mili jest mi niezmiernie miło poinformować iż Michał jest wokalistą zespołu Loa Karma.
Posłuchajcie sami jak brzmi wokal naszego nowego kolegi, no i jak Pan Michał wygląda :) :
https://www.youtube.com/watch?v=QfetFXvQ5VM


Michał oprócz tego, że jest wokalistą oraz autorem tekstów jest również announcerem. Prowadził między innymi galę Mieszanych Sztuk Walki Adrenalina Fight oraz galę ICW MMA.
Czego zatem możemy spodziewać się po jego audycjach?
Na pewno będzie mocno i zaskakująco, bo coś mi się wydaje, że to konkretny gość ;)

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do codziennego śledzenia naszej strony internetowej https://www.facebook.com/SoberRockCanal?fref=ts
Pamiętajcie, że oprócz nowych chłopaków czyli Pawła i Michała mamy w redakcji również "starą gwardię" czyli Kołodzieja, Marka oraz Kebaba, więc dla każdego coś miłego :)

Trzymajcie się ciepło i jak zwykle życzę Wam miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz