wtorek, 12 stycznia 2016

Zapowiedź plebiscytu 2015

Witajcie kochani w nowym roku.
Nie było mnie tu naprawdę długo i to nie dlatego, że o Was zapomniałam. Wręcz przeciwnie, codziennie zaglądam tu przeglądając statystyki, które potwierdzają, że licznie tu zaglądacie.
Przypominam tylko, że nasza sober rockowa strona facebookowa działa prężnie i codziennie możecie znaleźć na niej muzyczne ciekawostki.
Ja natomiast mam dziś dla Was zapowiedź niespodzianki. Rok temu przygotowaliśmy plebiscyt podsumowujący cały twórczy 2014 rok, co spotkało się z ogromnym poparciem z Waszej strony. Dlatego w tym roku postanowiliśmy powtórzyć plebiscyt i dać Wam szansę muzycznego podsumowania 2015 roku.
Żebyście mieli możliwość przemyśleć swoje typy wrzucę zaraz wszystkie konkursowe kategorie. Natomiast w ciągu najbliższego tygodnia na blogu pojawią się możliwości wyboru i nasze redakcyjne typy.

Tegoroczne kategorie to:
1. Rockowy przebój 2015 roku.
2. Zagraniczna płyta 2015 roku.
3. Polska płyta 2015 roku.
4. Najlepszy koncert w Polsce w 2015 roku.

5. Soberowe odkrycie roku 2015.
6. Najlepszy wokal 2015 roku.
7. Osobowość roku 2015.

 Jak widzicie w tym roku dołożyliśmy kategorię "Najlepszy wokal 2015", więc możecie już wyszukiwać swoich ulubionych śpiewaków ;)
Tak czy inaczej jest nad czym myśleć i dokładnie to będziemy robić przez najbliższy tydzień. Będziemy redakcyjnie zbierać myśli i pomysły po czym przedstawimy Wam nasze propozycje.
Mam nadzieje, że tak jak w ubiegłym roku znów mile zaskoczycie nas swoim zaangażowaniem :)
Ale żeby wpis ten nie był jedynie monologiem z mojej strony proponuję Wam utwór który może rozgoni te deszczowe chmury które dziś nad nami wiszą:
https://www.youtube.com/watch?v=-8sZl3AQ_Uk

Bawcie się dobrze przy odsłuchiwaniu i czekajcie cierpliwie na plebiscytowe opracowania :)
Trzymajcie się ciepło tej zimowej jesieni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz