poniedziałek, 25 stycznia 2016

Link do głosowania i kilka uwag :)

Witajcie kochani.
Jak pewnie już zauważyliście pojawiło się siedem nowych wpisów, czyli siedem kategorii konkursowych. Możecie je również znaleźć w zakładce PLEBISCYT na głównej stronie.
W tym roku sama musiałam opracować ankietę (nigdy wcześniej nie pracowałam w arkuszach google) ale mam nadzieję, że wszystko zadziała jak trzeba :)
Ankieta jest jednokrotnego wyboru, więc dobrze przemyślcie swoje typy.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam nasze nominacje, ale na wszelki wypadek w ankiecie znajdziecie pole "Inne" w którym będziecie mogli podać swoje typy.
Nie pozostaje mi chyba już nic innego jak tylko podać link do ankiety https://docs.google.com/forms/d/11aFckvm76-uQouM-N25hV_Jp9iZOq7JZrL0ML_a1d1E/viewform?usp=send_form

Bawcie się dobrze i pokażcie jak duża jest nasza Sober Rockowa rodzinka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz