środa, 11 marca 2015

"Księżniczna nocy" w heavy metalowym wydaniu

Nie ma to jak z dnia na dzień się rozchorować tak, że człowiek nie ma siły podnieść ręki do góry...
Szybka wizyta u lekarza i już jestem dumnym posiadaczem antybiotyku i kilku dodatkowych wrogów mojego żołądka :/ Ale podobno inaczej się nie dało.
Skoro więc zostałam uziemiona z pigułkami pod ręką to pozwólcie, że muzycznie będzie trochę głośniej i mocniej ;)
Są pewni "Starsi Panowie", którzy nigdy nie przestaną mnie urzekać swoją energią i muzyką jaką tworzą. I choć na rynku muzycznym pojawili się jeszcze zanim zdążyłam się urodzić ich utwory w ogóle nie tracą na wadze. Na początek posłuchajcie jednego z sztandarowych utworów tego tajemniczego jeszcze zespołu ;)
https://www.youtube.com/watch?v=GvrOlKUUSlI



Zespół SAXON pojawił się w 1976 roku w Anglii. Głównym tematem ich twórczości jest opis życia rockmenów czyli motocykle, koncerty oraz życie batalistyczne. Jak dobrze, że na rynku muzycznym są jeszcze prawdziwi mężczyźni, którzy nie śpiewają o niczym ;)
Posłuchajcie jak wiele emocji można zawszeć w prostym utworze "Princess Of The Night" :
https://www.youtube.com/watch?v=L5L8RrphXRg


Mamy rok 2013 i na półkach sklepowych pojawia się dwudziesty album grupy Saxon "Sacrifice". Wśród recenzentów przewija się jedna wspólna myśl - genialna odsłona, która na pewno nie jest ostatnim słowem zespołu. Panowie wciąż walczą o nową publiczność, a wiernym fanom co rusz serwują genialnie podaną dawkę muzyki.
Posłuchajcie tytułowego utworu z wspomnianej powyżej płyty:
https://www.youtube.com/watch?v=8d_6BkhKPAk


I jak ich nie uwielbiać za taką muzykę? Niektórzy muzycy są jak wino - im starsi tym lepsi ;)
Mam nadzieje, że w ten pochmurny dzień muzyka zespołu Saxon dodała Wam choć odrobinę energii.
Pozdrowionka i miłego popołudnia życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz