wtorek, 8 marca 2016

Hiszpańska krew ?

"Starość nie radość, młodość nie wieczność" - mawiają niektórzy, a ja choć rok starsza nadal mam ochotę dzielić się z Wami swoimi muzycznymi wykopaliskami.
Jak sami widzicie mam problem z regularnością moich wpisów, ale wiele się ostatnio dzieje. Przede wszystkim wróciłam do "starych przyjaciół" a naprawdę było mi to potrzebne. Poza tym postanowiliśmy z mężem zrzucić trochę zbędnych kilogramów i dlatego raz w tygodniu wyjeżdżamy w teren. Ostatnio skończyło się 10 kilometrowym marszem w górzystym terenie, także sami widzicie, że to nie przelewki ;)
Tak czy inaczej po dzisiejszym dniu pracy zmęczenie naprawdę daje mi się we znaki dlatego proponuję muzykę która nas wyciszy i pozwoli się odstresować. 
https://www.youtube.com/watch?v=Lyijmq1E958
Jeśli liczyliście na jakieś balladowe granie, to sorki ale mnie uspokaja właśnie taka muzyka :)
Na dziś jak już się zorientowaliście proponuję Wam bliższe zapoznanie z muzyką młodego zespołu CORIA.


Jak na dwuletnią obecność na rynku muzycznym ich osiągnięcia są naprawdę imponujące. Mają oni na swoim koncie już dwa albumy, które odniosły ogromny sukces. Nie można też pominąć licznych supportów między innymi przed takimi wykonawcami jak Soundgarden czy Erick Clapton. 
Posłuchajcie zatem utworu "Sen Boga", który mnie urzekł swoją niesamowitą głębią tekstu i melodii:
https://www.youtube.com/watch?v=hrNXHXkSBiE 
Nie da się ukryć, że zespół stawia na polskie teksty czym w moich oczach ogromnie plusuje. Warto też zwrócić uwagę na barwę głosu wokalisty Tomasza Mrozka, która przeszywa na wskroś. 
Na pewno nie jest łatwo młodym zespołom przebić się na rynku muzycznym, ale jak obserwuje ich dotychczasowe dokonania to jestem dziwnie spokojna o ich los ;) 
Kończąc już tą muzyczną przygodę proponuję Wam utwór "Kwestia czasu":
https://www.youtube.com/watch?v=MXD_Aa6N-z4 

Mam nadzieje, że chociaż troszkę umiliłam Wam dzisiejszy chłodny dzionek :) Trzymajcie się cieplutko i do następnego muzycznego spotkania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz