poniedziałek, 12 października 2015

"Sen nocy letniej" w wydaniu zimowo metalowym

Witam serdecznie w pierwszy dzień zimy tej jesieni :)
Nie ma to jak iść do pracy jesienią a wracać zimą :P Jak szłam do pracy to z nieba spadały pojedyncze, zabłąkane śnieżne kuleczki .... a po ośmiu godzinach za oknem zrobiło się biało :D
Jedyny wniosek jaki razem z koleżanką wyciągnęłyśmy to - trzeba pojechać wieczorem kupić zimowe buty :D
Słyszałam, że podobno w telewizji ostrzegano przed śniegiem, ale niestety nie posiadam Tv więc żyję w błogiej nieświadomości :) Ale dzięki temu nie omijają mnie takie właśnie niespodzianki ;)
Dawno mnie tu z Wami nie było, jak zwykle z prozaicznego powodu jakim jest brak czasu. Choć nie ukrywam, że gdybym była choć odrobinę bardziej "poukładanym" człowiekiem to pewnie dałabym radę pisać dużo częściej. Ale moja roztrzepana natura sprawia, że próbuję ogarnąć dziesięć rzeczy jednocześnie. Stawiam sobie coraz to nowe cele, a dążenie do nich pochłania mnie bez reszty.
Jeśli chodzi o muzyczny aspekt dzisiejszego wpisu to chciałabym powrócić do VI Free Art Festu From Poland, czyli festiwalu muzycznego który zakończył się tydzień temu.
Zwycięzcą całej imprezy został zespół IMMORTAL DREAMS i to właśnie o nich słów kilka.
Chłopaki pochodzą z Żyrardowa gdzie działają od 2011 roku. Trzon zespołu tworzą gitarzyści Piotr i Andrzej, którzy od wielu lat grają na żyrardowskiej scenie rockowej. "Trzynastka" zespołu, czyli perkusista Daniel to urodzony trzynastego szczęściarz. Natomiast w historii wokalisty Aleksa zaciekawia wątek dubbingowy. Najmłodszy z członków Immortala klawiszowiec Kamil czerpie inspiracje z takich artystów jak Picasso i DaGrasso.  Co może powstać z połączenia takich indywidualności? Posłuchajcie sami utworu "Mommy":
https://www.youtube.com/watch?v=ijFG2RyeJKs


Kiedy byłam na ich koncercie stałam zahipnotyzowana pod sceną. Klimatu który wytwarzają swoją muzyką i zaangażowania nie da się z niczym porównać. To jest czysta muzyczna moc uderzająca prosto w serce.
Zobaczcie jak to wygląda na żywo, utwór "Emotions":
https://www.youtube.com/watch?v=LqTZObDXywM


Kiedy szukałam informacji o chłopakach natrafiłam na zdanie po którym zrozumiałam dlaczego muzyka tego zespołu jest tak prawdziwa. Aleks, wokalista tego zespołu powiedział o sobie "... w środku ciągle jestem czarodziejem, który czuje, że nie zawsze pasuje do tego świata". Nic dodać nic ująć ;)
 Mam nadzieję, że ten krótki opis rozbudził Waszą ciekawość i po szczegóły zajrzycie na oficjalną stronę zespołu http://immortaldreams.wix.com/official
Ja na koniec polecam Wam kawałek "Survive" :
https://www.youtube.com/watch?v=KUL-YBTcwrU


Jutro znów na rano do pracy, więc oddaję się błogiemu nic nierobieniu oczywiście poza próbą ustrzelenia obuwia zimowego :D
Spokojnego i w miarę ciepłego popołudnia życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz