piątek, 14 sierpnia 2015

Ciekawe muzyczne wykopalisko

PANIE PANOWIE - WAKACJE :)
Z ogromną radością i niepohamowanym wręcz entuzjazmem oznajmiam, iż od poniedziałku jestem na urlopie :) I gdyby nie te upały które doprowadzają mnie do szaleństwa to byłabym w pełni szczęśliwym, nic nie robiącym człowiekiem :P
Oczywiście koloryzuje, bo Ci którzy mnie znają wiedzą, że nawet w urlop nie usiedzę bezczynnie w domu. Zawsze znajdzie się coś do zrobienie, taki to już mój urok. Tak czy inaczej wstałam dziś rano z mocnym postanowieniem napisania kilku zdań na blogu i tak właśnie czynię. Zwłaszcza, że w czeluściach internetu znalazłam zespół o jakże łamiącej język nazwie FOLYA.
Chłopaki pochodzą z Kielc i grają mieszankę rocka i muzyki alternatywnej, czyli to co ja lubię najbardziej :)
Niech zatem przemówi muzyka, na początek utwór "Wonder":
https://www.youtube.com/watch?v=KmqgIWqmVxU


Takie perełki muzyczne nam się dotychczas chowały ;) Biorąc pod uwagę, że chłopaki działają od 2008 roku to obsypuję głowę popiołem na znak skruchy, że wcześniej ich nie wyhaczyłam ;)
Męskie trio w składzie Kamil Wojtczak - wokal i gitara, Rafał Baka - gitara basowa, Filip Ciuruś - perkusja w 2015 roku wydali płytę "THE RISING".
Obecnie chłopaki pracują nad klipem do utworu, który trochę złagodzi klimat dzisiejszego wpisu; mianowicie "Lovesong":
https://www.youtube.com/watch?v=XVu4a1DvXGg



Panowie prezentują czysty, nie przesycony elektroniką kawał dobrej rockowej muzyki i to się im chwali. W dobie kiedy prawie każdy zespół przesadza z efektami, elektroniką i nieskończenie dużą ilością muzyków w zespole Folya stawiają na minimalizm, czym zyskują sobie moje uznanie. W ich wypadku mniej znaczy więcej. 
Zachęcam was do bliższej "znajomości" z tym zespołem bo coś mi się wydaje, że już niedługo będzie o nich głośno ;) 
Zapraszam na oficjalną stronę zespołu FOLYA oraz na ich fanpage https://www.facebook.com/folya.eu
A na zakończenie proponuję wyzwolić z siebie więcej energii przy wtórze utworu "Sacred Song":
https://www.youtube.com/watch?v=PUuPuAu8hXQ



Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć zespołowi Folya wielu sukcesów i mam nadzieję rosnącej grupy fanów.
Zmykam nadal nic nie robić (w swoim tych słów rozumieniu) ;)
Miłego popołudnia i choć kilku chłodniejszych chwil :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz